El diputat José Manuel Penalva denuncia l’anomalia que suposa l’impagament admès pel Partit Popular a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies després de molts anys complint amb els seus compromisos en una institució de la qual és cofundadora. “No entenem com pretenen desentendre’s d’aquest deute”, ha apuntat el diputat.

Alacant, 16 de setembre de 2016

“Escoltar durant l’últim ple a Carlos Castillo dir que tenia ‘seriosos dubtes’ sobre la seua relació amb la FVMP va ser realment sorprenent. Sembla ser que ara que han perdut la presidència de la FVMP no els interessa aportar la quantitat econòmica que els correspon, quan si ho han fet durant tots els anys anteriors. És una mostra més de l’ús partidista dels diners públics ja que paguen quan els interessa a ells”, ha manifestat el portaveu adjunt de Compromís, José Manuel Penalva.

Compromís recorda que la Diputació no es pot desentendre quan vulga de les seues responsabilitats amb la FVMP de la qual és sòcia fundadora des de 1982. “Han pagat l’aportació mentre buidaven de contingut a la FVMP i solament la utilitzava per a col·locar a càrrecs, i ara que es redueix el nombre de càrrecs i es dota d’activitat no volen saber gens. És una falta absoluta de tarannà institucional”, ha considerat el diputat.

“El PP confon el palau provincial amb la seua seu de partit quan solament representa el 30% de la societat valenciana i el motiu que estiga governant és perversió del sistema representatiu (voreja la majoria absoluta en nombre d’escons) de les Diputacions i gràcies a un trànsfuga”, ha conclòs Penalva.